אזולאי: "אם המצב יימשך, יום אחד לא יהיה למי לפתוח את התתי"ם"

אסתי פלד No Comments on אזולאי: "אם המצב יימשך, יום אחד לא יהיה למי לפתוח את התתי"ם"

ח"כ ינון אזולאי בריאיון ל"מהדורה המרכזית" מסביר את ההתנגדות להגדלת הקנסות על מוסדות החינוך, "ברוב המדינות מערכת החינוך לא נסגרה. אצלנו הלימוד הוא ערך עליון"

ח"כ ינון אזולאי צילום: פלאש90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

צילום: פלאש90

ח"כ ינון אזולאי (שס) התראיין הערב (שני) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת איתי גדסי והתייחס להתנגדות להגדלת הקנסות, "לא ייתכן שישיתו קנסות כבדים על מוסדות החינוך בזמן שכבר כיתות א-ד פתוחים. ברוב מדינות העולם לא סגרו את מערכת החינוך למרות המגיפה כי הם מכירים בערך החינוך. כאן חייבים להבין שלימוד התורה אצלנו הוא ערך עליון".

אזולאי התריע מהמשך סגירת מערכת החינוך ואמר כי "משרד הבריאות סירב לכל מתווה פתיחה. אני אמרתי אם נמשיך עם סגירת מערכת החינוך לא יהיה לנו למי לפתוח את תלמודי התורה אלה נפתח מרפאות לבריאות הנפש. גם הילדים והם ההורים סובלים מכל העיכוב הזה".

על החתונות אומר אזולאי, "בפעם הקודמת שאישרו אירועים, הגיעו למאות מוזמנים והשתוללו. הפעם צריך להגדיל לכיוון של 50-60 מוזמנים. אם אנחנו יודעים שיש מקומות שמזיקים לצבור צריך לאכוף. הזהירות שם צריכה להיות משולשת".

אזולאי סיפר על הסיוע של המדינה לעסקים, "אני פוגש אנשי עסקים וחלק גדול מאוד אומר שהוא מרוצה. הם רובם רוצים לחזור לעבוד ולהתפרנס בצורה מכובדת ולא ממענקים. יחד עם זאת בעלי המשפחתונים כן נפגעו ולא קיבלו את המענקים שמגיעים להם".



0 תגובות